Boekhouding en follow-up2020-05-07T10:16:21+01:00

Boekhouding en follow-up

Een periodieke verwerking van uw cijfers is een must voor de moderne ondernemer.

Na afloop van het boekjaar dragen wij zorg voor alle wettelijke formaliteiten, zoals neerlegging van de jaarrekening, bijstand bij het opstellen van de verslagen naar aanleiding van de jaarvergadering, en het indienen van de aangifte in de vennootschapsbelasting, personenbelasting of rechtspersonenbelasting.

Deel deze pagina:

Gerelateerde diensten

Startersbegeleiding

U bent ondernemend, u heeft een idee, wij luisteren naar uw verhaal en begeleiden u bij de opstart van uw onderneming.

Lees meer

Fiscaal advies

U wil als ondernemer een geoptimaliseerde situatie en dit in combinatie met enige fiscale zekerheid. Dit in een context van een frequent wijzigende complexe wetgeving. Ons proactief fiscaal advies op maat is hierin een must.

Lees meer

Digitaal boekhoudplatform – Konsilanto-App

De Konsilanto-App! Enkele klikken en u bent weer helemaal mee met uw resultaten.

Lees meer

Financiële rapportering als basis voor sturing

De bedrijfswereld maakt gretig gebruik van de hedendaagse informatiemaatschappij. De rapportering van tussentijdse financiële cijfers laat de bedrijfsleiders toe proactief zijn onderneming aan te sturen.

Lees meer

De laatste nieuwtjes of ga naar het nieuwsoverzicht

Nieuw bedrag voor de kilometervergoeding vanaf juli 2025

Wanneer een werknemer zijn of haar eigen wagen gebruikt voor verplaatsingen in het kader van de arbeidsovereenkomst – denk aan klantenbezoeken, werfverplaatsingen of vergaderingen op locatie – dan kan je als werkgever een kilometervergoeding toekennen. De forfaitaire tussenkomst door de werkgever wordt elk kwartaal geïndexeerd. [Lees verder]

  • Nieuwe regels nacebel codes 2025

Nieuwe regels rond NACE-BEL-codes sinds 2025: wat moet je als ondernemer weten?

Met ingang van 2025 zijn er belangrijke aanpassingen doorgevoerd in de NACE-BEL-codes – de classificaties die aangeven welke economische activiteiten je onderneming uitoefent en die geregistreerd staan in de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO). Voor het merendeel van de bedrijven gebeurde deze aanpassing automatisch. Je krijgt tot eind november 2026 de tijd om je gegevens te bekijken en waar nodig kosteloos te corrigeren via het platform My Enterprise. [Lees verder]